האתר המקצועי בישראל ליעוץ, תכנון והזמנה של חופשה או טיול ביוון

עדכון אוטוסטרדה לצפון יוון A5

עדכון לנוסעים מאתונה צפונה לצומרקה וזגוריה

עדכון נהיגה צפונה

שימו לב עדכון זה מיועד למטיילים שהמסלול שלהם כולל הצפנה מאתונה לצומרקה או כפרי זגוריה בלבד וכאלה הנוסעים דרך תעלת קורינטוס, גשר ריו אינטריו וצפונה או לזגוריה או לצומרקה. בעקבות הרחבה ופתיחה של מספר מקטעים של האוטוסטרדה צפונה אנא הזינו למסלול שלכם את ההוראות הבאות, שימו לב יישום הוראות אלה יכול לחסוך לכם הרבה כאב ראש ושימו לב שכל תוכנות ה Gps או Waze למיניהם אינם מעודכנות בשינויים אלה הנובעים מפתיחתה של האוטוסטרדה החדשה, עוד עדכונים חשובים ניתן למצוא במסלול המודולרי שלנו למטיילים בצפון יוון

למרות ההמלצה שלנו, לנוחיותכם אולי שווה לוותר על חציית המיצר של ריו אינטריו עם מעברות, להלן המידע בנושא :

תחילה : מי שיוותר על ההפלגה במעבורת מ Rio ל Entrio יחסוך לעצמו כמה פיתולים וניווטים ויעלה מיידית על האוטוסטרדה צפונה, אז נכון, המלצנו לרובכם לעלות על המעבורת בכדי לחצות את המייצר, אבל למי ממכם שמעט חושש מנושא של ניווט, אולי כדאי לוותר על חציית המייצר במעבורת ולהמשיך ישר לנסיעה על הגשר [ נסיעה בתשלום ] מי שחוצה על הגשר צריך רק להמשיך ישיר וצפונה לכיוון arta - ioanina.

מי שבכל זאת יבחר לעבור במעבורת, מייד בירידה מהמעבורת נוסעים לכיוון השילוט של יואנינה ioanina בסיכומו של דבר לאחר 3-4 דקות נסיעה תגיעו לצומת, ימינה זו הפניה ל Nafakthos התעלמו ממנה ושמאלה זו פניה ל Mesolongi התעלמו ממנה, אתם צריכים להמשיך כאן ישר לכיוון ioanina A5 בהמשך נסיעה על כביש זה תגיעו לכיכר, בכיכר עליהם לצאת ביציאה עליה יש סימון לאוטוסטרדה [ איקון של כביש עם גשר ] וכיתוב Ioanina A5 ואז תמצאו עצמכם על הדרך הנכונה, אך כאמור לחסוך את העניין הזה פשוט מומלץ לנסוע על גשר ריו אינטריו וכבר להיות ממש על הכביש, זה גם יחסוף לכם איזה 20-30 דקות של כל נושא המעבורת.

לאחר חציית הגשר או המעבורת וכאשר אתם על הכביש הראשי :

שימו לב האוטוסטרדה הזו מחברת את המיקום בו אתם נמצאים ועד יואנינה, מי ממכם שצריך להגיע לכפר Pramanta  ולמלונות אנאבאסי, או הוריזונדס, או קסניון, שבצומרקה עליו לצאת בפניה ל AMMOTOPOS ולאחר מכן פניה לכיוון Rodavgi ואז ע"פ השילוט לכיוון Pramanta מי שצריך להגיע לאחד המלונות במזרח צומרקה שזה אומר, פרינסס לאנאסה או רודאמי פונה אינו פונה ב Amotopos אלה ממשיך על האוטוסטרדה ישרה לכיוון Ioannina ויוצא רק בפנייה ל Serviana ואז ממשיך ע"פ השילוט לכפר בוא מצוי המלון.

אמפילוכיה וגשר ארטה על האראכטוס :
אם אתם עוצרים לצהרים באמיפילוכיה בטברנה שהמלצנו לכם [ לקוחות היעוץ עם זמיר סיון או לקוחות המסלול המודולרי ] ניתן לצאת ביציאה בשם Amfilochia לנסוע עד צומת T לפנות של שמאלה לאמפילוכיה עד לטברנה ואז לחזור על עקבותיכם בחזרה לאוטוסטרדה צפונה ליואנינה, אותו הכנ"ל לגבי גשר ארטה על נהר האראכטוס, דורש יציאה לעיר ארטה ונסיעה עד הגשר וחזרה על עקבותיכם, אם אתם לא עוצרים, המשיכו ישר ע"פ היעד שלכם ע"פ הפסקאות הקודמות בעמוד זה.

מי שבכלל ממשיך לזגוריה ולא נכנס לצומרקה :

אותו הנוהלים שכתבו לכם עד עכשיו, גם הוא ממשיך על האוטוסטרדה צפונה כל הזמן לכיוון Ioannina בכניסה ליואנינה חפשו את השלט Ring road שם אתם פונים שמאלה ונוסעים בכביש זה לכיוון Ioannina airport בצומת T של נמל התעופה אתם פונים שמאלה ונסועים ישר עד כפרי זגוריה, מי שהמלון שלו בכפרים : אנו פדינה, או קיפי, או ויטצה, או צפלובו פונה בפנייה שכתוב עליה Monodendri / Vikos / Centeral zagori מי שהמלון של בכפרים : aristi, papigo לא פונה בפניה זו אלה ממשיך ישר ועובר את הישוב Kalpaki ומספר ק"מ אחרי קלפאקי פונה ימינה לכפרים Aristi - papigo

+ מומלץ להדפיס עדכון זה ולקחת אותו עמכם לנסיעתם.