האתר המקצועי בישראל ליעוץ, תכנון והזמנה של חופשה או טיול ביוון
Greece and the islands- אתר יוון והאיים
עמוד הבית » מירוק לאדום, נובמבר 2020 צפון יוון

מירוק לאדום, נובמבר 2020 צפון יוון

הכל התחיל עוד לפני יותר משנה, הרבה לפני שבכלל ידענו משהו על הקורונה, כחלק מהשיווק של צפון יוון בכלל ומחוז אפירוס בפרט ובכלל כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של יוון, לקחתי על עצמי פרוייקט של הפקת סרטון על אוכל יווני כחלק מהשיווק של אתר יוון והאיים, צירפנו למסע המתוכנן כמה שפים ידועים, עיתונאים וצלמים והשבוע צילומים הזה היה אמור לקראת במרץ 2020 ולכלול את יריד האוכל Food Expo שאמור היה להתחיל מאתונה, אחד מירידי האוכל המרשימים ביותר בעולם.

אבל.. אז הגיע הקורונה לעולם ויוון נסגרה לחלוטין בתחילת פברואר ביחד עם רוב העולם, בתחילה שעוד לא ידענו את גודל הבעיה, העברנו את הפרוייקט לחודש מאי ואז לחודש יוני ואז לחודש נובמבר, כל מעבר של תאריך כזה דורש שינוי תאומים עם מגוון גדול של אנשי קשר ביוון, שינוי כרטיסי טיסה, שינוי מלונות, שינויי תוכנית ע"פ אילוצים כאלה ואחרים.. אלה שהשינוי לנובמבר, עך אף שהוא בתקופת שלכת מרהיבה, גזר עלינו עוד מגבלות, ביוון של אותה תקופה יש מגבלות של נסיעה של יותר מ 3 אנשים ברכב, מה שאומר שבכדי לצאת 10 אנשים אנחנו צריכים להוציא 4 רכבים, בנוסף חצי סגר שהחל בצפון יוון [ אפירוס ] חרץ את גורל הישיבה בטברנות ביוון שנאסר ובשלב מסויים, אמרתי לעצמי.. עד כאן! דוחים את הפרוייקט למרץ 2021 בתקווה שנוכל לקיים אותו כמתוכנן.

ועדיין, שרית, אורי ובת זוגתו סול החליטו שהם לא מבטלים את ההגעה שלהם ליוון, זאת למרות החשש הכבד שיוון תהפוך למדינה אדומה תוך כדי השהות שלהם ביוון, הם וגם אני לקחנו את ההימור והמרנו את פרוייקט צילום האוכל בפרוייקט צילום שלכת עבור שיווק התיירות לצפון יוון לשנת 2021 ו 2022, יצאנו ברכב שלי קדימה לצפון יוון בתאריך 2 לנובמבר.

מאדום לירוק : תחילה יצאנו מאתונה שהפכה בינתיים לאיזור אדום ונסענו לאורך כביש הפלופונס הצפוני ולכיוון נפאקטוס ואח"כ לאיזור קרפניסי, המטרה להגיע לכאן לא הייתה קשורה בעובדה שקרפניסי של אותה עת הייתה איזור ירוק, אלה בגלל גוונים מיוחדים של שלכת שקיימים באיזור והייתי צריך לצלם לסרטון שלנו, את הלילה העברנו במלון דרכים נחמד ליד קרפניסי ויצאנו לדרכנו ביום למחרת צפונה דרך מערב ארגפה,היער האדום לכיוון גשר טמפלאס החוצה את אכללוס ואלי, אחד האיזורים המרהיבים ביוון..