האתר המקצועי בישראל ליעוץ, תכנון והזמנה של חופשה או טיול ביוון

תגובות גולשים

לקוחות שכתבו לנו..

מכתבי תודה שקיבלנו מגולשים

שבוע טוב לכם, זה עתה שבנו מטיול בן שבוע ביוון . היינו שני זוגות - זוג מבוגר עם בננו וכלתנו. (מומלץ מאד לחיזוק הקשרים המשפחתיים). ראשית, רצינו להודות לכם מעומק הלב על העצות הטובות.
כמשפחה שומרת כשרות קצת חששנו לגבי ההתארגנות שלנו עם מזון אך הודות לקישורים שלכם הצלחנו למצוא בתי הארחה שיש בם מטבחון קטן ומשוכלל שניתן להכשירו בקלות רבה.
רשימת מוצרים שניתן לרכוש בערים ובכפרים מצאנו באתר של חב"ד יוון ודגים כידוע לא חסרים ביוון (גם כשרים - בעלי סנפיר וקשקשת). בדרך לצפון עשינו ביקור קצר בחצי האי פיליו - שווה, אף שאין צורך בסיבוב גדול מדי. לנו שני לילות בכפר קסטרקי הסמוך לקלמבקה במקום מקסים וחביב   ( Archontiko Mesohori ) . מטאורה באמת מדהימה.  אגב, הופתענו לגלות  שהכפרים הפסטוראליים בדרך למצובו כמעט ריקים מאדם. נהננו מאד לתור דווקא את שאינם על מפת התיירות. אנו מבינים שזה ממיכלול סיבות כלכליות וחברתיות מעציבות. את השבת בילינו (שני לילות נוספים) באי אגיסטרי במלון של אנדראס, הודות לעצתכם נסענו עם הרכב במעבורת לשם מפיראוס דרך אגינה. חווינו קבלת שבת מרגשת של שקט ושלווה על שפת הים במקום שלא יישכח. ביום ראשון במעבורת לאגינה ומשם למתנה בפלפונס. את הלילה בילינו בנאפפליו, עיר מרתקת. מצאנו לינה ללא קושי במלון דירות סמוך מאד לנמל (חניה בשפע). מלון הדירות נקרא על שם הקיסרית ...... 'אבדוקיה' - זו שהתגוררה ממש כאן והייתה פעילה מאד בבנין בירושלים. היות שאנו חובבי טבע הספיק לנו לבלות ביום האחרון באתונה. שם גם חווינו את ראשית ההפגנות כך שהספקנו לשוב בטרם השביתה. אז שוב תודה לכם, ציפי ויוסי

לסיוון זמיר הנפלא – תודה רבה על העזרה וההכוונה שנתת לנו. הצלחת למקד אותנו בשפע האופציות של יוון ולהתאים לנו בדיוק את מה שחיפשנו. לא להאמין שאת כל העזרה והשירות עשית עבורנו ללא עלות. נפלא לדעת שיש אנשים טובים באמצע הדרך!, תודה על הכול ונתראה בטיול הבא  ענת ואסף

הי סיון, היה מצויין בגדול...,המזג אויר הי אחלה,לא קיץ אבל היה מספיק חם ונעים. בכל אופן, הסתדרתי עם הנסיעות, הלוקרים, וכו'. טיילתי ביום הראשון באקרופוליס וחזרתי דרך העיר העתיקה ברגל למטרו, היו איזה שתי תחנות באמצע הדרך לפיראוס שהמטרו לא עבד, ונאלצנו לצאת ,לקחת אוטובוס לנסוע ,לרדת שוב בתחנה הלפני אחרונה של פיראוס, שוב להכנס למטרו לעוד תחנה אחת בלבד...יוונים  אתונה היא עיר מכוערת. לא שהיו לי יותר מדי ציפיות, אבל ממש הופתעתי כמה שהיא מוזנחת ,אפורה ולא יפה. בקיצור הגעתי לנמל, עליתי לספינה, הופתעתי מהגודל ומהמודרניות,כל המסעדות,זה היה החלק הכי כיפי (ההפלגות) J, חיכו לי בנמל עם המונית, שידרגו אותי לוילה הכי טובה שהיתה להם, ורק בבוקר גיליתי למה: הייתי הבן אדם היחיד במלון והתיירת היחידה באי!!! כן, כן... :-) בכל אופן, התחברתי עם המשפחה בעלת הוילות, היינו אוכלים ארוחת בוקר ביחד כל יום, כמעט שלוש שעות, היינו מדברים,הם סיפרו לי על איך הם חיים ועל החיים בנאקסוס,על מיתוסים יווניים וכל מיני אגדות יווניות,פוליטיקה וכו'.איזה ערב הבת שלהם הציעה לי לצאת בערב ולפגוש את החברים שלה, אז הלכתי והיה מאוד נחמד. בקיצור, הם היו מאוד נחמדים. ביום השני שכרתי רכב ונסעתי לטייל בעיר, מאוד נהנתי,היה מאוד יפה, חם, טעים,פשוט כיף. טיילתי גם קצת בחופים, אבל היה קר מדי למים,אין ספק. וזהו בדרך חזרה,ביום האחרון באתונה, בגלל שהיה פסחה,הכל נסגר באיזה 19:30, והטיסה שלי היתה ב-2:00 בלילה, היה קר וחשוך ולא היה מה לעשות באתונה, אז ביליתי די הרבה זמן בשדה, בו היינו לבד, הישראלים של הטיסה של אל-על. בקיצור המון תודה על הכל, היה באמת מעולה, וזה השיג את המטרה שרציתי. אין ספק שאחזור לאיים מתישהו, צירפתי איזה שתי תמונות. יש לי עוד תמונות, אם תרצה אשלח לך שתוכל להכניס לאתר שלכם, תודה על העזרה בתכנון יונה

זמיר אהלן ההמלצה על האי פארוס ובכלל ההמלצות שלך ספציפית אלינו היו מצויינות, תודה רבה, גבי זקס פסיכולוג ספורט