האתר המקצועי בישראל ליעוץ, תכנון והזמנה של חופשה או טיול ביוון
Greece and the islands- אתר יוון והאיים
עמוד הבית » אולימפיק אייר olympic air - חברת תעופה יוונית - יוון והאיים

אולימפיק אייר olympic air - חברת תעופה יוונית - יוון והאיים

אולימפיק

olympic  אולימפיק  Ολυμπιακές Αερογραμμές  



ראו גם מלונות בכל יוון ללא עמלות הזמנה : אתונה > סלוניקי > לוטראקי > עוד יעדים ואיים

אולימפיק היא חברת התעופה הראשית של יוון והיא מפעילה טיסות לעשרות יעדים בעולם ובתוך יוון עצמה. אולימפיק היא אחת משלוש חברות תעופה המפעילות טיסות פנימיות בין איי יוון, בין הערים הראשיות ביוון וביניהן לשלושת ערי יוון המרכזיות אתונה, סלוניקי והרקליון. היתרון בבחירת אולימפיק לטיסה ליוון עבור הנוסע הישראלי הוא זמן ההגעה לאתונה: חברות צ'ארטר אחרות מפעילות קווי טיסה בזמנים שאינם מתואמים עם זמני בהפלגות לאיים, ואילו אולימפיק מתואמת עם נמל הים של אתונה [פיראוס]. טיסת הבוקר מישראל ליוון באולימפיק תאפשר לכם להגיע בזמן ליציאת המעבורת לאיי יוון המרכזיים כגון סנטוריני, פארוס, מיקונוס, איוס, כרתים, רודוס ואיי המפרץ הסארוני. אולימפיק נחשבת לאחת מחברות תעופה הטובות באירופה, עם צי מטוסים חדיש, ורמת שירות ונוחות מהטובות באירופה. מערכת אתר האינטרנט של חברת אולימפיק ידידותית ופשוטה וניתן בין היתר להזמין בה כרטיסים לטיסות החברה [כרגע השירות לא קיים]. אולימפיק, שידעה בעבר משברים רבים, היא כיום חברה מתקדמת ומצליחה.
להלן נתונים נוספים על החברה וקישור לאתר האינטרנט:

Olympic Airlines SA
Athens International Airport "Eleftherios Venizelos"  uilding No. 97
GR19019
Athens
Greece

The national airline of Greece first went into service in 1957 under the control of shipping magnate Aristotle Onassis. Despite a financially tenuous history, in recent years, Olympic Airways has been stabilised and currently operates an extensive network of flights around the many Greek islands, and to a number of destinations around the world including Dubai and Johannesburg.

Olympic Airways offer a choice of two seating classes on board. Economy class offers a seat pitch of 32 to 34 inches, and on long haul flights, entertainment is provided on personal television screens and through a number of audio channels. Meals and drinks are served to passengers during the flight, and the baggage allowance in economy class is 20KG.

Upgrading to executive class improves service in many respects. Sleeper seats with a 58-inch seat pitch make for a comfortable flight, while lounge access and priority check in mean that your premium experience begins before you even leave the ground. If you have a connection of more than 8 hours in Athens and you are flying Executive Class, Olympic Airways will arrange for complimentary accommodation in a convenient hotel on full-board basis until you are ready to continue on your journey.

Frequent fliers benefit from the Icarus Club programme. You collect points every time you fly with the airline and can redeem them against a number of products.

יעדי אולימפיק בתוך יוון, תגובת גולשים על חברת אולימפיק:

הטיסה שלנו נועדה ליום שאחרי תחילת השביתה בנתב"ג, והיה צפוי שיהיו עיכובים למרות שאל-על טענה במשך כל הערב שלא יהיו. כדי להיות כמה שיותר בטוחים, התקשרנו ערב לפני הטיסה (שהיתה אמורה להיות ב-6 בבוקר)למשרדים באתונה, ממש טרם סגירתם ושוחחנו עם נציגה שאת שמה לצערי אני לא זוכרת. הסברנו את המצב ונועצנו מה לעשות, כשהשיקול שלנו היה לעלות על הטיסה הבאה ב15:30 באותו יום. הנציגה היתה מאוד נחמדה והסבירה לנו שאי אפשר לעשות בוקינג כפול ושהיא מייעצת לנו להישאר עם הטיסה שלנו ואין שום בעיה-אם הטיסה לאתונה תידחה, נעלה בקלות על הטיסה של הצהריים לפארוס, היות ויש לנו כרטיס גמיש. שאלנו אותה פעמיים אם זה בטוח לא בעייתי והיא אמרה שלא. בלילה אכן הודיעו לנו שטיסת אל-על נדחתה בשעתיים וחצי, מה שיגרום לה לנחות באתונה בדיוק בשעה בה ממריא הקונקשן המיועד. כמו שאמרה לנו הנציגה, התקשרנו על הבוקר, ממש טרם העלייה למטוס, למשרדים באתונה שרק נפתחו, וביקשנו לעבור לטיסת הצהריים, רק כדי לשמוע מנציגה אחרת שהטיסה מלאה לגמרי. לא הבנו איך זה קרה ומה פתאום השתנו כל כך הדברים.
 
כשנחתנו, רצנו ישר למשרדי אולימפיק בנמל התעופה והסתבר שאכן הטיסה מלאה. המליצו לנו להמתין לצהריים אולי משהו יתפנה. חיכינו מ11 עד 14 45 בשדה כדי שיגידו לנו שלא- לא התפנה מקום.
בנקודה הזאת ביקשנו לדבר עם אחראי (כבר שלחו לנו איזה מיני אחראי שלא עזר בכלום) שלחו לנו שתי בנות, אחת היתה נציגת קשרי לקוחות והזדהתה כבנאדם הבכיר ביותר בשטח לדבר איתו.
הסברנו לה שמבחינתנו בגלל טעות הנציגה אתמול אין לנו טיסה ואנו רואים בהם אחראים למצב ומצפים לתיקונו. לא ידענו מה לעשות (ואני בהריון ותקועה בשדה שעות- לא מצב נעים).
היא סחבה אותנו שם עוד כמה שעות, כל פעם בתירוץ אחר שהיא הולכת לברר משהו ובסוף, בערב ממש, לאחר שגם האפשרות שניקח מעבורת כבר ירדה מהפרק , באה ואמרה שהמקסימום שהם יכולים להציע לנו זה מלון באתונה במחיר מיוחד של החברה: 160 למלון ועוד 60 אירו לנסיעה במונית לכל צד, כשהטיסה החילופית שלנו יוצאת למחרת ב0630 בבוקר. בנקודה הזאת כבר לא היה לנו כוח אליהם יותר והלכנו למלון אחר בשדה, זול יותר, (אך עדיין יקר). סה"כ המתנו לתשובות שונות שלהם מ11:30 עד 18:00 ונאלצנו להוציא 200 אירו באותו ערב: על המלון בשדה וגם על המלון שנשמר לנו בפארוס שלא לדבר על הרס היום הראשון של החופשה ועל מצב פיזי לא כל כך פשוט עבורי בהמתנה. במשך ההמתנה הארוכה היא אמרה לנו פעמיים שהקשיבה להקלטת השיחה עם הנציגה אבל לא זיהתה בה בעיה כלשהי . היא לא הצליחה להסביר לנו למה זה לא בעייתי מבחינתה שנציגה אומרת "אל תדאגו " כשאין כרטיסי טיסה. באופן כללי יחס שירות הלקוחות שלהם היה פשוט נוראי וגרם לנו להתחיל את החופשה שכל כך חיכינו לה בלשון המעטה- ברגל שמאל. אנחנו רוצים לבקש חזרה לפחות את 200 האירו שהוצאנו על היום הראשון, לזוג צעיר כמונו מדובר בסכום כואב מאוד, במיוחד תמורת חוויה מתסכלת ומתישה כל כך.

תשובת מערכת אתר איי יוון :
שלום, אנו נברר אצל אולימפיק ואצל לשכת התיירות היוונית בישראל מה ניתן לעשות במקרה שכזה, אך עם זאת אני חושב שהאשמים העיקריים בכל הסיפור הם לא החברות ביוון אלא ועד העובדים של נתב"ג שלנו, השביתה שלא תוכננה מראש יצרה לחברות נזקים של מיליונים ולאנשים פרטיים כמוכם נזקים כאלה, הם פעלו בניגוד לחוק ובאופן פוגעני כלפי אנשים פרטיים שלהם אין יד ורגל בסכסוכי העבודה הפנימיים שלהם לגבי תוכניות הפנסיה שלהם, אם יש גוף שדבר ראשון אחראי לנזקים ויש לתבוע אותו זה אותם!




Powered by Israel-Greece.com & Clickgo.co.il